Sista prao dagen

Hej hej!
Igår på träningen så gjorde vi klart vårat "program" till juluppvisningen, haha den kommer vara bäst. Idag var det ju sista prao dagen, jag fick en prinssestårta!! Haha då slipper jag baka nån till kalaset i kväll. Jag tror släkten kommer efter 6 nån gång. Förresten jag fick sluta 2 idag och sen fick jag skjuts hem också så jag var hemma typ halv 3. Sen dess har jag och Emma varit ute och ridit. Och jag har provat min plattång, den va jätte bra! Jag måste bara lära mej hur man gör fina lockar också.
Än en gång, tack alla som har grattat mej!
hittade ingen annan bild

Kommentarer
Postat av: Elin :)

Nu har du chansen att bli länkad i min blogg! Kolla in den och läs mer! :)

2009-12-04 @ 18:20:56
URL: http://honkiis.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0