Sovmorgon!

Godmorgon!
När jag var klar att fara med den tidiga bussen fick jag ett sms av Nelly, och hon hade fått ett mail av våran lärare där det stod att A-gruppen också har sovmorgon idag! Jippi! Fast jag var ju redan klar så jag kunde ju inte sova längre men det är skönt att vara hemma längre. Och det betyder att vi har tre lektioner idag, engelska, idrott och So. Jag hade tänkt ha lockigt hår idag också, men eftersom jag inte hade något att göra så plattade jag det. Sen började det lukta bränt så jag var tvungen att skynda mej jätte mkt, haha.
Efter skolan ska jag, Mikkan och Emma gå till stan och köpa resten av julklapparna och sen ska vi äta på Mikkans mammas jobb, sen kl 18-20 har vi träning. Jag tror vi har fysträning idag.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Du sa inget om smak! hihihi

2009-12-16 @ 20:07:18
URL: http://marcuslillafantasi.blogg.se/
Postat av: Nelly

Haha, du väckte mig med det där kedjebrevet... :P

2009-12-17 @ 14:44:51
URL: http://nellylundmark.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0