Tik Tok

Godmorgon!
Igår på skolan spelade vi spel och hade en julklappslek. Jag fick skumtomtar av Sanna och en tröja av Nelly. Tröjan var jätte fin! Tack Nelly! Vi fick våra betyg också, jag blev jätte nöjd! Sen så slutade vi tolv och jag, Mikkan och Amanda åkte till Amanda och hade "förfest" haha. Vi spelade wii, låg på spik matta, lyssnade på musik och fixade håren, m.m. Sen vid 4 så gick vi hem till mej för Hanna skulle sminka oss. Jag fick sotning med lite lila och glitter, Mikkan fick typ brunröd och mörk grön tror jag (minns inte riktigt) och Amanda fick guld och mörkgrön. Alla blev jätte fina! Sen åkte vi hem till Amanda och åt tacos och sen bytte vi kläder och sen for vi till e:4an.
Kvällen var super skoj! Den roligaste julavslutningen någonsin! Disco, elevshow och lärarshow. Och Mikkan blev årets snyggaste tjej, grattis! Haha hon tyckte det va pinsamt. Jag orkar inte berätta exakt vad vi gjorde, men vi hade i alla fall jätte roligt.
ÄNTLIGEN HAR VI JULLOV!!

haha, jag hittade ingen annan bild på oss tre så den får duga. 

Kommentarer
Postat av: Nelly

Kul att du gillade tröjan! :)

2009-12-18 @ 18:57:10
URL: http://nellylundmark.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0