Alla hjärtans dag!!!

Hej hej!

Vaknade nyss och ska nog till stan med Emma och mamma. Vi ska köpa den där boken och jag kanske köper något mer. Såg någon let´s dance igår?? Jag tycker att George och Maria eller Annika och Magnus var bäst. Och äntligen åkte Kitty ut. Jag tycker inte hon va bra nån gång.

Idag är det alla hjärtans dag! Hoppas jag får något kort eller liknande. Fast jag vet inte av vem i så fall, kanske mamma och pappa?

Nu ska jag bara vänta tills Emma vaknar så vi kan gå och släppa ut hästarna och sen fara till stan.

Ha en bra alla hjärtans dag!!!


Kommentarer
Postat av: l i n a s a n d s t r ö m | Foto oraklet

Visst luktar den gott? :D

2009-02-14 @ 16:39:13
URL: http://fotoblixt.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0