Fredag den 13:e

Idag är det fredag den trettonde.... Har inte hänt så mycket otur. Kanske att jag satt själv i bussen, fick en boll i huvudet inte så mycket mer.

I bussen blev det så här:

Jag satt som vanligt på ett fyrasäte, sen kom amanda och satte sig brevid. När vi var i Gummark kom de jätte många på och sen när Mikkan och Nelly klev på var det nästan fullt, just när Mikkan skulle sätta sig satte sig en annan tjej där. Så Mikkan och Nelly gick till ett annat fyrasäte. Amanda skulle gå dit och "säga" en sak och sen när hon va på väg tillbaka till mej satte sig en kille brevid mej och sen var det fyra sätet fullt. Så där satt jag och såg häpen ut. Haha men det gjorde inget jag kunde ju nästan sova.

Men i morgon är det ju alla hjärtans dag!! Jag fick ett alla hjärtansdag kort idag med 150 kr!!!

Hej då

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0