God morgon

Hej hej!

Vaknade 08.30 av mog själv, sen gick jag ner och fikade spelade på Emmas nintendo och sen gick jag ut till hästana. Pappa hjälpte mig att släppa ut dom. efter de mockade jag båda boxarna så att de blir lättare i kväll.

Idag ska jag nog städa lite. Mitt rum ser inte fint ut, det ligger kläder och läxor överallt. Så de är på tiden att jag städar där. I kväll ska jag kanske på hockey med Amanda och Sanna, fast de är inte säkert för jag har inga pengar och jag måste hinna rida också. Vi får se hur de blir.

Nu ska jag gå och duscha och sen ska jag börja städa.

Hej då

 Elite när han var liten  Foto: Ida Lindberg

Misse Foto: Ida Lindberg


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0