Hallå!!

Hej hej..

Förra inlägget blev lite snabbt men jag va opå spanskan och min lärare kom. Men han brydde sig typ inte. Efter spanskan hade vi lunch (skollunch) inte så gott så jag åt mackor. Sen hade vi idrott, de var Nilias och Olov som va ledare, dom hade innebandy. Ganska kul, vi stod och dansade till musiken och sen fick jag en boll i huvudet. Fast de gjorde inte så ont.

Efter idrotten gick jag och Mikkan till stan. Där kollade vi på album till boken om mej. Vi ska typ fara och fixa dom hos Helene på söndag om vi har tid.

I kväll ska jag inte göra så mkt. Emma ä på genrepet till melodifestivalen. Jag skickade med min kamera så de kanske kommer upp nån bild sen.

De är bara jag och Ludde hemma i kväll så jag ska vara "barnvakt" till han men han klarar sig själv för det mästa.


HEj då

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0