Hemmakväll

Hej hej

I kväll blir det att se melodifestivalen med familjen, kanske äta lite glass.

Igår var jagpå pyjamasparty hos Sanna. Vi gjorde ansiktsmask och såg let´s dance. De va kul. Hon fick 100 kr på sence av mej.

Idag ha jag och Emma gått på stan. Jag kpte en klänning och underkläder. Sen när jag kom hem från stan kom Mikkan och vi fortsatte med boken om mej som ska vara klar på fredag. Kommer upp bilder på den senare.

I morgon måste jag öva till matteprovet på onsdag. Måste få bra betyg nu... Efter de ska jag kanske fortsätta med boken om mej och sen ha jag träning på kvällen. Nån gång där emmelan ska jag hinna rida också.. Det känns som om jag ha jätte mycket att hinna nu så jag längtar verkligen till sportlovet nu. Bara en vecka kvar. Och sen tisdagen efter sportlovet ska vi på friluftsdag till piteå och bada där. Längtar!!

http://cubus.com/sv/#/sv/Campaign/Woman/Blouse-week-8/

köpte den fast vit

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0