Hm...

Bajs också. Jag och Emma köpte ju en tröjja tillsammans och sen hade jag planerat värsta bra att jag skulle ha den och ett par jens i morgon sen när man kommer hem från träningen och ska lägga upp kläderna till morgondagen så är den borta! jag går in i Emmas rum och gissa vad?? Hon har redan tagit den... Man blir ju lite besviken.. Men jag ska nog ha en t-shirt och jeans och så blir de nya tröjjan på tisdag!

På träningen fortsatte vi med att gå igenom bygget. Det gick faktist jätte bra. Jag var lite nervös att jag skulle falla men jag klarade de ganska bra om jag får säga de själv. Dom i min bygggrypp var väldigt duktiga. Jag skullealdrig orka lyfta så länge. Men dom ä bra!!

I morgon ha vi inne gympa. Det är mycket roligare än ute.

Nu ska jag gå och se tv... Hej då

Kommentarer
Postat av: Emma

du sa faktiskt att jag fick ha den först, så de så

2009-02-23 @ 12:59:14
Postat av: Emma

Heej hur kan din blogg vara så snygg :D Kan inte du hjälpa mig med att få den så :D

2009-02-24 @ 17:25:36
URL: http://emmaluuundmark.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0