Kafeterian

Hej hej!!

På torsdag ska jag och Mikkan stå i kafeterian!! Jag längtar vi ska typ ha grönt tema och så ska vi ha svarta kläder. Jag ska baka chokladmuffins och chokladrutor. MUMS. Jag kommer typ äta upp hälften innan torsdag.


Har nyss gjort matte läxa. Det gick faktist ganska bra. Jag kunde de typ. Och efter de gjorde jag lite No. Vi har prov på torsdag fast jag sitter ju i kaeterian då så jag kanske får göra det nån annan dag. Före läxorna så var jag ute och gick runt byn med pappa. vi träffade min moster och morbror så vi gick med dom.

När jag kom hem från skolan så såg jag och Emma one tree hill. Sen gick vi ut och tog in hästarna, sen middag och efter middagen så åt jag lite kladdkaka sen gick jag ut och mockade. Väldigt intressant va??
 
Jag längtar till DM bara 61 dagar kvar!! KOM OCH KOLLA

 Nån dag ska jag fixa bloggen lite så den blir snyggare.... Hej då

Kommentarer
Postat av: Amanda

Mumms..... :P

2009-02-02 @ 20:56:01
URL: http://amandaandeersson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Joo just ja du hade sms:at å hört om ja har någon Stngrays-tröja, vill du låna den eller?

2009-02-02 @ 22:36:21
URL: http://hannaogren.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0