Ledig!!

Äntligen är vi lediga i 4 dagar, fredag, lördag, söndag och måndag. Jag kan bara söga att ledigheten kom när den behödes som mest. Fast jag har typ varit ledig idag också. Vi satt ju i kafeterian, de va jag, Mikkan och Moses. Det var ganska kul på förmiddagen men på eftermiddagen blev det lite drygt. Vi sålde slut allt ialla fall och de blev typ 400 kr till klassen som vi kanske ska annvända till bad eller något liknande.

I helgen ska jag inte göra så jätte mycket. Kanske gå på stan på lördag, se melodifestivalen, träning på söndag, kanske se film med Mikkan och Nelly och kanske vara med någon på måndag. Men jag ska satsa på att sova ut och ta det lugnt.

jag tänkte lägga in bilder från kameran sen i kväll så de kanske kommer upp nån ny på bloggen.

Gammal bild på mej och Mikkan. Foto: Nelly Lundmark.


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0