Semlor...

Hej hej!

Väktes kl. 07.30 av min lillebror och hanns mini kompisar. Så jag var inte glad på dom då. Men som tur va så sommnade jag om och vaknade igen ca kl. 09.00. Då satte jag på mobilen och kollade om jag fått något sms, men i stället var det någon som busringde och jag tror jag vet vem.

Frukosten var misslyckad. Vi hade inga mackor förutom en som va dålig så jag tvingade i mej den och gick ut till hästarna. Cattis var väldigt pigg när jag släppte ut henne. fast det gick bra.

Nu ska jag kanske äta en semla som mormor gjorde igår. Mums.

I morgon ska ju jag och Mikkan på stan
Kanske ska köpa:
*Väska
*nya jeans
*tunika
*tröjja

Man ska ju passa på när man har pengar.


Kommentarer
Postat av: Ludvig Lindberg

haha du kan inte stava :)

2009-02-09 @ 10:39:18

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0