Godmorgon

Har just sett ett avsnitt av Zac och Cody det ljuva havslivet. Det är faktist ganska bra. Före jag såg det så släppte jag och Emma ut hästarna och jag åt frukost.

Idag så ska jag göra alla läxor. Har läxa i so, matte, engelska, spanska, Hk och svenska. Det kommer nog ta ett tag. Och efter det så har jag träning. Jag tror att vi skulle lära oss något nytt. Jiho. Det är jätte kul.

Igår kväll va jag, Mikkan, Amanda, Sanna och Frida på bio. Vi såg bröllposduellen. Den va ganska bra men det liknade 27 dresses jätte mkt. Jaja jag åt så mkt godis att jag började må illa. Sen när jag kom hem va jag jätte trött så jag sommnade i soffan när vi såg körslaget. Det är faktist ganska tråkigt. Det är samma sak varje gång. Let´s dance är mkt bättre.

I morgon är det skola som vanligt och vi har typ bandy på gympan. Jag ska låna Luddes klubba för skolans är inge bra. Hoppas jag inte behöver göra biptestet i morgon. Jag känner mig inte i form för att göra det nu. Kanske nästa vecka i stället.

Jaja nu ska jag nig gå och kolla om de blev kvar nån tårta från igår. Hej då

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0