Läxor, prov och pjäs på spanska...

Har inte skrivit på jätte länge, men datorn ha vare trasig. Den blev trasig samma dag som jag blev sjuk och nu har jag äntligen blivit frisk (datorn också). Jag var hemma från skolan i en vecka och tre dagar...  Och nu när jag har kommit tillbaka så har vi jätte mycket läxor och i morgon har jag matteprov och jag fick veta det idag men ändå övar jag inte. Jag hade missat konditionstest också. På spanskan ska vi göra en pjäs (askungen)... Jag hatar att prata inför klassen på nåt annat språk än svenska.

När jag var sjuk så såg jag tv dygnet runt. Jag kan säga att de var endast tre bra filmer på canal + kanalerna, dem var "Disturbia", "Rush hour 3" och "Freaky friday". Disturbia va bäst.

Jaja. På skolan är det som vanligt. Dvs. tjafs, tråkiga lektioner och långa hål.

Idag har jag varit och ride för första gången sen jag blev sjuk. Det var kul förutom att Cattis och Buck var helt galna.

Nu måsste jag nog gå och göra lite läxor..

Foto: Ida Lindberg


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0