MOVIE

Hej hej


Idag ha jag haft en tråkig skoldag som vanligt. Fast en kul sak hände som jag kommer ihåg! Jag gjorde mål på innebandy gympan!! Jihooo!! Jag blev galen när jag hade gjort de så jag kollade inte riktgt vart jag sprang så jag råkade springa in i en i min klass så de känndes som om jag typ bröt något i nacken eller nått. Men men de ha slutat gör ont nu.
I morse när jag gick till bussen så föll jag i sten trappen och sparkade in tån i betongsaken så nu har jag en blånagel på lilltån. Är man klantig så är man.

I kväll ska jag kanske se Wildchild fast de ä inte säkert. Jag vill ju se bonde söker fru "Bröllopet" också. Men jag kan ju se filmen nån annan dag.

Sen jag kom hem från skolan så har ja gjort läxor, mockat, tagit in hästana, ätit middag + tårta. Det är fortfarande kvar sen Ludde fyllde år så jag passar på att äta. Jag har kommit på att i stället för att ha godis förbud så har jag godisavtal.

Reglerna är så här:

*Inget godis på vardagarna
*Inte köpa godis för egna pengar
*Inte vräka i mej godis, chips eller nåt sånt bara för att det finns hemma.

De va nån mer regel också som jag inte minns.

I morgon ska jag till tandläkaren på lunchen. Jag ska fråga om jag får en leksak bara för att. Vi har jätte lång lunch så vi passar på att äta på Coop forum i morgon när det är blodpudding och allt.
 
 En bild på mej Foto: Hanna Ögren

Nu ska jag gå och kolla på bonde söker fru "Bröllopet"

Hej hej vi hörs nån dag

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jaadu, köp nå nagellack eller ögonskugga eller vad som helst! Hahha det är ju upp till er å välja ;).

2009-01-28 @ 19:17:32
URL: http://hannaogren.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0