Buck<3

Hej hej!

Efter lunch for jag, Mikkan och Amanda och badade som vanligt. Det var inte varmt men inte kallt häller. Sen cyklade vi hem till Amanda och åt glass, hoppade, hade vattenkrig, spelade GH4 m.m.

När jag kom hem la jag mig i soffan och halv sov medans jag såg simpsons. Efter middan for jag och mamma ut och red. Hon har typ inte ridit på 3 månader. Efter ridturen ville Ludde ut med båten så jag följde med. Jag hoppade av en ganska lång bit från bryggan och simmade in. När jag kom så jag bottnade var det en liten tjej som typ trodde jag var en sjöjungfru. HAha de var jätte roligt.

Nu sitter jag här nyduschad och i pyjamas. Måste lägga mig tidigt ikväll så jag inte missar bussen i morgon. Hejdå

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0