Home sweet home

Hej hej!

Idag har jag inte gjort så mycket. Det är ju bara jag och mamma som är hemma så. Vi har varit ut med hästarna en ganska lång bit, farit ner till stan och handlat lite mat, varit ut med hundarna m.m. På tisdag ska Mikkan, Amanda, Sanna och Nelly (tror inte Solveig kunde) komma till mej och se film och vi kanske hittar på något mer.

Igår fick jag veta en ganska rolig nyhet, äntligen har idrottsföreningen i byn fattat att det bor en hel del barn här så vi ska få en hockeyplan och volleyboll plan. Nån som vill spela volleyboll med mej när dom är klara med allt??

I morgon kanske jag ska kolla om Mikkan eller nån vill hitta på något. Hoppas det är bra väder!

                                        

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0