Nu är Emma hemma

Hej hej!

Idag har vi varit och hämtat hem Emma. Hon har varit på björnkälen, orkar inte skriva mer om de men om du vill läsa om de gå in på hennes blogg.

När vi kom hem satt jag framför tvn och slappade. Är lite trött sen igår, när vi var och serverade mat m.m på bröllopet. Det gick föresten jätte bra. Det var ganska roligt också men jobbigt. Men vad gör man inte för laget?

Har äntligen fått tillbaka min kamera! Så nu kommer det lite bilder

 Jag och Buck<3 (jag såg lite konstig ut på bilden men) Foto: Emma Lindberg

 Emma på Buck och jag på Maxie Foto: mamma

nu ska jag se film kommer mer bilder i morrn ha en bra kväll :D

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0