Nu regnar det igen

Jag har tråkigt så nu kommer en till lista

Lovar du att vara ärlig?
  Ja, såklart

Du heter: Ida Lindberg

Smeknamn: Ida 2 eller Idde

Låt som när du är ledsen sörjer till? eh jag sörjer inte till nån låt

Beroende av: melon och glass!

Vad behöver du mest just nu: godis skulle inte vara fel

Brukar du skratta för dig själv? haha de händer att jag skrattar åt mina egna skämt!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "ska jag cykla mot dej?"

Var bor du? I Skellefteå

Trivs du där: Ja, de gör jag

Äger du några converse:ja, två par, jag var beroende av dom ett tag men nu vet jag inte vars dom är

Vad har du för mobil: w595

Hur svarar du i mobilen: Haaallå eller hej det är Ida

Vem ringde du senast? mikkan tror jag

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: minns inte

Antal timmar sömn inatt: 10 kanske

Sov du ensam: Ja

Brukar du komma i tid: oftast

När blev du fotad senast: eh.. Hos Sanna

Hur känner du dig nu: glad, eh.. pigg

Vanligaste färg på dina kläder: Vit, svart, eller grå

Favorit dryck på morgonen: Oboý

När brukar du oftast gå och lägga dig: nu på sommarlovet vid 12 kanske

Är du blyg? ibland

Sysslar du med någon idrott: ja, ridning och cheerleading

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja!

Är du nöjd med ditt liv: Absolut!

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Beror på.

Vad längtar du till? Lördag, då vi far på semester!

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, både och,

Vad är det finaste du fått? eh... vet inte

Om fem månader: är det snart julafton

Om ett år? är de sommar!

Du samlar på: inget speciellt.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: behöver inte ringa mamma och pappa.

Har du strumpor på dig nu: nepp

Är det okej att gråta: ja..

När grät du senast: minns inte

Bär du glasögon eller linser: Nej.

Har du piercing: Har bara i öronen

Vill du gifta dig: såklart!.

Är du bra på att laga mat: kanske, eller, ganska

Är du flygrädd: Nej,de är kul

Hur vig är du: ganska vig, går ju cheerleading

Vilken är din favoritglass: Twister

Bor dina föräldrar tillsammans: ja

Vilken ögonfärg har du: Brungröna, men mest bruna
Hur ofta tränar/motionerar du: nästan varje dag



Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0