:P

Var det en tjej eller en kille som ringde dig senast?
Tjej

Vad står det i ditt nionde sms och vem var det ifrån?
jag ska ha mina vita ballerina du kan ju ta dina, Mikkan

Vem ringde dig senast?
Johanna

Vad har du för bakgrundsbild på din mobil?
Buck <3

Vilket språk är din mobil på?
Svenska

Vad heter din ringsignal?
Stingrays Cheer

Hur många sms har du i din inkorg?
om jag kollade rätt 8860 st...

Vad står det i ditt sms längst ner och vem är det i från?
Hejhej har precis stigit upp dd?

Vem är din 20:de kontakt , en av dina bästa vänner?
Ludde, haha ne

Ogillar du nr 5?
hehe ne de ä min faster

Har du varit ihop med nr 1?
Amanda, nae

Vad har din mobil för färg?
Blå/silver typ

Okej, nu börjar det bli länge sedan ja la ut bilder men Emma har min kamera på lägret men i morgon kommer hon hem så då kommer de bilder!

Kommentarer
Postat av: solveig

Jaa men det där med pappa, mamma och farfar...

Och ett jätte jätte snällt sms av pappa där det stod:

Förstår att det är svårt att förstå allt som händer men ni ska veta att jag kommer alltid att älska er sakna er och vår familj älskar dig!



Och då skrev jag att Jag nästan började gråta av smset och då skrev han:



Vad tror du jag gör när jag är ensam, ni är mitt liv!



Och då började jag gråta men det är ju mer med farfar och mamma och pappa...

2009-07-04 @ 19:50:51
URL: http://solansiv.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0