Promenad

Hej hej!

Kom nyss in, jag och Emma spelade tennis. Det gick väl sådär. Före det var vi ute och gick med Diver. Och jag märkte att min regnjacka inte är så vattentät längre..

När mamma, pappa och Ludde kom hem från stan hade dom köpt glass, godis och mums mums!  Diver Foto: Ida Lindberg

10 favoriter:
Färg:  ljusrosa
Mat: tacos
Band: jag tar en artist i stället, Avril Lavigne
Film: The Proposal
Bok: En prinsessas dagbok
Sport: Cheerleading & Ridning
Årstid: Sommar, såklart!
Veckodag: Fredag
Glassmak: Choklad
Tid på dygnet: 20.00

9 för tillfället:
Humör: glad!
Smak: mums mums
kläder: pyjamas byxor och raggtröjan
Bakgrund: en blomma
Nagellack: ljusrosa
Tid: 18.31
Omgivning: eh, jag sitter i hallen
Irritationsobjekt: hm.. Emma sitter och skriver på andra datorn och det låter ganska mkt

8 första:
Bästa vän: Jag tror hon heter Linn, känner inte henne nu
Screen name: minns inte
Husdjur: Tintin
Piercing: Hål i öronen
Förälskelse: haha de du XD
Musik: va? inte vet jag
Bil: -
Kyss: -

7 senaste:
Cigarett: Ingen!
Mat: mumsmums?
Dryck: vatten
Biltur: igår, om det räknas när man sitter på släpen`?
Kyss: -
Spelad låt: Dauhgtry eller hur det nu stavas
TV-program: Top model

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: 
Brutit mot lagen: ingen aning, säkert
Blivit arresterad:  nej
Badat naken: Haha, ja
Varit med på TV: räknas en film?
Kysst någon du inte känner: nej                                                                                                                                                                          

5 nej tack:
Kläder: vida byxor...
Mat: blodpudding
Musik: Style
Dryck: apelcin mormors saft...
Personlighetsdrag: what?

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Var ute med hästarna
Du kan höra just nu: min musik
Du inte kan leva utan: Familj, släkt, vänner, djuren
Du gör när du har tråkigt: Sånthär

3 personer:

Du kan berätta allt för: mamma, pappa, ibland kompisarna
Du tycker om: kan inte bara välja tre
Du inte gillar: säger inga namn

2 val:

Kaffe eller te: te
Vår eller höst: vår, för då kommer sommaren snart!

1 önskan: att få massa mer önskningar!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0