REGN!

Hej hej!

Det är jätte mörkt ute, och det är bara juli! Och nu märkte jag att det ösregnade också... Kul sommar.

Efter middan for jag och Emma ut med hästarna. Och gissa vad som hände? Jag fick Maxie att galoppera (hon är en f.d travhäst så hon är van att man inte får galoppera). Det gick ganska fort men de va jätte kul. Nu kanske det går att lära henne att galoppera lite saktare och finare också.

Just nu sitter jag och väntar på att Sanna ska logga in på msn, men jag börjar snart ge upp hoppet. Har ingen sning om vad jag ska göra i kväll, det blir säkert att sitta vid datorn och se tv. Det finns inte så mkt att göra när det är sånt här väder.

                                  den bilden blev ganska cool Foto: Ida Lindberg



1. Hur gammal är du om fem år?
19 ska fylla 20
2. Vem var den sista du träffade? pappa
3. Hur lång är du? 155, 5 har växt en halv cm sen skolavslutningen!
4. Vilken var den senaste film du sett? nån dålig på canal +
5. Vem ringde du senast? antingen mamma eller pappa
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Hehe jopp" till Ida A
7. Vad är dagens planer? se tv och sova
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa tror jag, ibland blir det jobbigt att skicka sms
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? för kanske 5 min sen
11. Vilken ögonfärg har du? Brun/gröna
12. När vaknade du idag? kl 09.30 eller 10.00 minns inte riktigt
13. Har du någon gång hittat en katt? Hehe ja i stallet
14. Vilken är din favoritplats? vet itne riktigt, min säng? och badstranden <3
15. Vilken plats föredrar du minst? spanskalektionerna
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? på en strand hoppas jag
17. Vad skrämde dig som barn? åska (är fortfarande rädd för de)
18. Vem fick dig att skratta senast? Emma
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? hehe va?
20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? jag ha en stor T-shirt eller pyjamas
22. Hur många kuddar har du i sängen? 5 eller 6
23. Hur många landskap har du bott i? ett
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Nej, har inte varit på fyllan.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barfota
26. Är du social? Oftas social
27. Vilken är din favoritglass? Gameldags vaniljglass med chokladsås
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? fara utomlands och shoppa loss
29. Tycker du om kinamat? yepp
30. Tycker du om kaffe?blää!
31. Vad dricker du till frukost? oboy!
32. Sover du på någon särskild sida? näe jag kan somna nästan överallt
33. Kan du spela poker? nästan
34. Tycker du om att mysa? Japp
35. Är du en beroendemänniska? det kan väl hända
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nepp
37. Vill du ha barn? ja men inte än!
38. Kan du några andra språk än svenska? Ja, engelska, spanska.
39. Har du någonsin åkt ambulans?
nepp
40. Föredrar du havet eller en pool? sjö
41. Vad spenderar du helst pengar på? kläder
42. Äger du dyra smycken? kanske jag vet inte riktigt
43. Har du någon gång testat narkotika? Nepp
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? en nektarin.
45. Vem är den roligaste människan du känner? hehe jag själv, ne, vet inte kanske Mikkan.
46. Välj ett ärr på din kropp? jag ha typ inga ärr
47. Vad har du för ringsignal? stingrays cheer
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Endel.
49. Flirtar du mycket? hehe tror inte det
50. Vart togs din profilbild för din blogg? hos Sanna.
51. Kan du byta olja på bilen?
varför skulle jag kunna de?
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, det har jag inte.
53. Vilken var den senaste bok du läste?
Alice (Avslöjad)
54. Läser du dagstidningen? ja serierna och vad som är på tv
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nepp!
56. Dansar du i bilen? hehe de händer väl inte så ofta
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix Fm så klart
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? minns inte
59. När var du i kyrkan senast? eh...........
60. Vilka personer utmanar du? Mikkan, Amanda, Solveig och Sister

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0