Shopping i Luleå

Hej hej!

Kom nyss hem från badplatsen. Jag, Emma och Emma var och badade en snabbis. Det var faktist inte så kallt. Och idag är det äntligen bra väder!

Idag har jag, mamma, Emma, Frida, Ludde, Tobbe, Helené och Kalle varit i Luleå/Boden. Killarna for till Boden och badade medans vi tjejer stannade i Luleå och shoppade. Jag köpte två tröjor från Monki och ett par skor från Monki och ett vitt linne från Gina.

 En av tröjorna  från Monki

 andra tröjan från Monki

 den som jag köte i sundsvall från Monki

dom blåa skorna

och så köte jag ju ett vitt linne men de är inte värt att lägga ut en bild på de. Det är bara vitt.

I morrn ska jag emma och Ludde på stan med farmor. Då ska jag köpa ännu mer kläder!


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0