hehe

Namn: Ida
Alias: Vad är de?
Ålder: 14 fyller 15 om nån månad.
Bostad: Skellefteå eller?
Avskyr: Folk som ljuger
Tycker om: Godis och mycket mer
Ditt sämsta minne: hm.. dagen då morfar dog och dagen då Conte dog (jag grät i 4 dagar hela tiden)
Din bästa sida: Happyface
Din sämsta sida: ibland kan jag va skit sur och då är de inte kul, och ibland är jag jätte blyg
Beskrivning om dig själv: En glad och posetiv tjej som älskar hästar och cheerleading
Kärlekslivet: Ingenting nu.
Klädstil: De som finns i min garderob, snygga kläder i alla fall dom nya
Vad finns i fickorna: har inga fickr på dom här byxorna
Jacka: en vit, finns inte så mkt att säga om den
Bästa personen du vet: Alla i familjen och mina absolut närmaste vänner
Drömyrke: Något där man tjänar bra så klart.
Det första du tittar hos killar: Man tittar väl alltid på utseendet först? Men personligheten är de viktigaste
Det roligaste du gjort: Jag har gjort mycket roligt, men Lazwedome med Ida, Lisa, Mikkan, Frida, Ludde, Emma, Tobbe, Emil, Wincent och Kalle var jätte kul!
Piercingar: Öronen
Tatueringar: ingen just nu, vill ha en
Samlar på: hahahaaha biobiljetter, hittade typ 7 st i mitt rum
Intressen: Rida, cheerleading, vänner m.m
Humör just nu: Pigg och uttråkad
Favoritgodis: hm... meloner
Är det nåt du absolut inte äter: sallad
Kläder just nu: Blått linne och svarta shorts
Musik just nu: If i were a boy - Beyonce (orkade inte byta låt, så jag tog den som kom)
Vad sa du senast: '' LÄGG DEJ NER OCH SLUTA GNÄLLA!" skrek jag till elite och de funkade tydligen
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: eh va?
Sommarplaner: Vänta på att solen kommer igen och då bada och sola.
Är du bra på matte: Förr va jag värsta proffset men nu är jag väl normal bra
Fisk eller badkruka: haha badkruka när de ä kallt
Längd och vikt: Längd: ca 155,5 och vikt kanske 43- 45 något sånt
Hur många kuddar sover du med: 2 ibland 3
Favoritväder: SOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLL!
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med dig? mobil, badkläder och nån att va me
Spelar du nåt instrument: spelade gitarr men gav upp
Morgon- eller nattmänniska: haha inget av de
Sparare eller slösare: mittemellan men mest slösare
Vem är viktigast för dig: Min familj, släkt och vännerna.
Bästa film: Baksmällan & The Proposal & Australia
Tror på liv på andra planeter: Eh.. tror inte det.
Kommer du ihåg din första kärlek: haha ja, de glömmer jag inte
Älskar du henne/honom fortfarande: nej
Har du några homosexuella vänner: Tror inte det
Tror du på mirakel: jaa
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Faktiskt
Ser du på kärleken som ett misstag: onej!
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Max 3
Bio eller promenad: båda
Är du kittlig: ojaa, på magen, fötterna och ryggen
Snarkar du?: Nepp.
Stjärntecken? Skytten
Rädd för insekter? haha ja ibland
Äckligaste insekten: spindel.. eller fjäril
Största svaghet: hm.. jag kan faktist bli lätt ledsen fast de är bara ibland
Det här är jag bra på: hm.. vars ska jag börja? hehe
Bästa bok? Prinsessas dagbok
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? när jag va mindre ville jag kunna bli osynlig nu vill jag kunna flyga!
Chips, morötter eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? Hamburgare, pizza är itne så gott
Skriver du dagbok? Haha nepp
Har du nån flickvän/pojkvän? Nepp.
Stökigt eller välstädat? Välstädat
Gungar du på stolen? På skolan
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Om ja fick pengar för det så ja
Vilken hand håller du gaffeln i? vänster
Hur är din drömtjej/kille? ingen aning  
Vad är du mest rädd för? Att någon nära ska dö.. eller åska
Saltar du på maten? Haha jag typ alltid
Gillar du att sjunga? Jadå
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? skolinriktning: öh.....
Anser du att du är stark? i alla fall i benen
Brukar du sola? Absolut, man vill ju bli lite brun
Vad gör du om du får hicka? Håller andan i 10 sek sen sväljer jag tre gånger, de funkar varje gång
Snusar du? Nej och ska aldrig göra de
Använder du knark? noway!
Kaffe, te eller inget? te men bara när man har ont i halsen
Har du en besatthet? eh.. jag är typ beronende av melon <3

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0