Mer listor

Det här var en väldigt seg dag, har städat mitt rum, spelat kort med Emma och Ludde, försökt installera vårat Sims 2 på nya datorn men det gick inte så bra.
Här kommer ännu en lista


One three hill eller O.C: One three hill så klart!
Ute- eller hemmakväll: lite av varje
Salt eller sött: Sött
Lyx eller budget: Lyx så klart hehe
Sommar eller vinter: Sommar är de bästa som finns!
När är du Född: 3/12
Vad har du på dig en ledig dag hemma: Pyjamas eller mjukiskläder
Favoritresturang: den som vi va på i stockholm, minns inte vad den hette men de va god mat där!
Favoritfilm: Australia eller The proposal
Drömväska: Alla utom den jag har nu, hehe ne men jag vet inte riktigt
Har du barn: Nepp
Födelseort: Skellefteå
Smeknamn: Ida 2, Idde, Iddi.
Favoritfärg: vit, blå, rosa
Drömprins: Haha jag har ingen drömprins
Har du varit kär: vem har inte varit de nån gång?
Favoritlåt: Hm.. de är många men The man who can´t be moved är bra
Maträtt: Tacos
Favoritresemål: Spelar ingen roll bara det är varmt där.
Favoritblomma: Roser är fina
Tycker inte om: blodpudding
Senaste sjukhusvistelse: ? Hmm.... kanske när jag hade fått något i ögat och sen gjorde dom så mitt öga blev lila! Men de försvann efter ett tag
Favoritdricka: Mormors saft, hallonsoda, den rosa fantan
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: Grå, och en vägg med blommor
Vad gör du när du är uttråkad: sitter vid datorn och gör såna här listor
Missbruk: nee
Vän som bor längst från dig: Emma
Vad retar du dig mest på: vet inte riktigt
Läggdags: nu på sommaren kanske tolv nån gång
Nagellack: ljusrosa från Make up store
Husdjur: 2 hästar, 2 hundar och 2 katter
Skostorlek: 37 - 38
Syskon: Emma och Ludde
Favorit pålägg: Skinka, tomat
Om du var tvungen att skänka bort 25 000 till välgörenhet vem skulle få dina pengar: Till rädda barnen
Vilket är det vackraste ordet: jadu... vet inte riktigt
Bästa bok du läst: En prinssesas dagbok
Är du Internetberoende: inte än (A)
Favoritparfym: Inspire med Christina Aguilera 
Gillar du snö: inte precis
När köpte du något åt dig själv sist: i fredags
Vilken är din bästa egenskap: vet inte riktigt, är oftast glad
Senaste pojkvännen: ...
Vilken film såg du på bio senast: The proposal
Senaste köpta skiva: ...
Favoritgodis: meloner!
Studier eller jobb: va?
Bästa kompis: måste jag välja en?
Innerstad eller liten ort:  vet inte
Favorit bloggar: hehe jag brukar läsa Kenzas
Något som inte så många vet om dej: jag kan inte äta något som är grön, tex. gurka, sallad osv..

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0