Vars är solen?!

Hej hej!

Idag har jag inte gjort så mkt, efter lunch for jag och Emma och cyklade typ runt byn. Vi väde när de kom grusväg men om man lägger ihop dom bitarna blir det typ runt. Min cyckel gick nästan sönder, styret lossnade nästan när vi var på andra sidan sjön. Men vi fick oss i alla fall hem.

I kväll ska jag och Emma ut med hästarna. Och det är jag som ska göra middan. Det blir kyckling med soltorkade tomater och grillkydda. Mums!

Vars är solen? Det är sämst när det är sånt här väder... Man kan inte bada, sola vara ute utan att man måste ha långbyxor och långärmad. Hoppas det blir bättre väder snart!


                                                          Emma Foto: Ida Lindberg

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0