Vatten brännboll!

Hej hej!

Idag har vi fixat höet. Jag körde traktorn i typ 3 timmar. Och mitt i körandet kom Tobbe och Frida. Dom hjälpte till och efter ett tag gick jag, Emma, Frida, Tobbe, Petter, Kasper och Johanna och badade. Det var iskallt. Lite konstigt för det är ju typ mitt i sommaren nu men det har inte varit det bästa vädret. Efter badet gick vi hem och då kom Ida och Lisa. Vi gick ner till läggdan där mamma, pappa, Helene, Kalle och Peter var. Just när vi kom dit så kom vi på att vi skulle bada igen. Hehe så då var det bara att vända om igen.

När vi kom till badplatsen kom Emil också. Vi spelade vattenbrännboll och hade sandslotts tävling. Tro det eller ej men killarna vann! Men om jag ska vara ärlig var deras finare än vårat. Vi stannade på badplatsen i kanske 2.5 timmar. Sen blev nån hungrig så vi gick hem och åt. Efter maten gjorde vi inte så mkt, gick ner till lägdan, körde lite bygg m.m. Nu har alla utom Emil och Tobbe farit.

I kväll ska jag nog inte göra så mycket, sitta vid datorn, hoppa, se tv.

 Från vänster längst upp: Tobbe, Ludde. Mellan raden: Ida, Lisa och Emma. Och längst ner: Petter, Frida och jag. Foto: mamma okej det där känndes som ett klass foto.

                                           glass Foto: Ida Lindbeg 

                                                                                   
 Petter och Kasper Foto: Ida Lindberg

                                                                                                                             
haha vårat fina bygg, inte dåligt med tanke på att det bara är jag och emma där som går cheerleading, frida går också men hon hjälpte ludde att ta bilden Foto: Ludvig Lindberg 

                                                                                   
Ludde, Foto: Ida Andersson

Där va de lite bilder från idag, ha en bra kväll

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0