Amanda, Mikkan och Solveig

Hej hej!

Kom just hem från badplatsen. Jag, Emma och Ludde gick ner och badade en kortis efter lunch. Det var inte lika varmt idag som det var igår, men klockan är ju inte så mkt. Det blir säkert varmare senare idag.

Snart ska jag gå ner på läggdan och plocla bort hindret och massa pinnar. Dom ska slå gräset snart så allt måste bort. Det betyder att jag inte kan hoppa med hästarna på ett tag nu. Men det är nog ändå för varmt.

I kväll ska jag, Mikkan, Solveig och Amanda tälta. Det blir nog kul. Jag har köpt massa godis åt oss!!

Ha en bra dag i solen
                                             Foto: Emma Lindberg



Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0