Bara en vecka kvar..

Hej hej!

Idag har de inte hänt så mkt, vi såg film på matten och åt glass på estet. När jag kom hem så åt vi middag sen for jag och Emma ut och red. Vi hoppade idag också. Det går bara bättre och bättre med Maxies hoppning och Buck är ju så klart en stjärna! När vi kom in efter ridningen for vi ut och cyklade med hundarna. På något sätt så måste alltid jag ta Elite och han är jobbigare. Men men de gick i alla fall bättre än förra gången. Då trodde jag att jag skulle dö i varje nerförsbacke. Men inte idag!

Nu är det bara en vecka kvar till sommarlovet! Men nästa vecka blir inte så jobbig.

Måndag: Sovmorgon
Tisdag: slutar tolv
Onsdag: sovmorgon + bränbolls tunering
Torsdag: bränboll i stortjärn som slutar 12 sen hem och göra sig i ordning till 18.30 då vi har skolavslutning!

Sen är jag friii!

I morgon händer inte så mkt. Hästarna ska få nya skor och jag ska köpa en ny bikini efter skolan.

På lördag blir de bränboll på lonnevallen 18.30

Byebye

Kommentarer
Postat av: Emma =)

Hihi jaa =)

2009-06-05 @ 16:53:49
URL: http://emmaluuundmark.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0