Midsommar travet!

hej hej!

Idag har jag och Emma ridit jätte långt med hästarna, vi red på heden i Gummarksnoret. När vi kom hem åt vi lunch och sen har jag bara solat. Det syns i alla fall lite. Ska sola så mkt de går i sommar!

Igår kom alla vid 4 då åt några förrätt m.m. Efter middan så gick vi ner och spelade brännboll på skolan. Det gick inte så bra (tjejerna mot killarna). Killarna vann. Sen gick vi och badade men de va ba jag, Emil, Tobbe, Lisa och Frida som badade. Det va inte så varmt i vattnet. När vi kom tillbaka var de efterrätt! Den var jätte god! Efter de spelade tjejerna volleyboll och killarna stod och kastade vatten på oss... Sen blev de ett litet vattenkrig.. Sen kom pappa på att vi skulle spela brännboll (föräldrarna mot barnen) de va skoj. När vi kom tillbaka så åt vi chips och såg nån film.

I kväll ska jag, mamma, Emma, Frida och Helene på midsommartravet! De blir skoj

byebye

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0