Skolavslutning

Hej hej!

Kom hem från stortjärn för ett tag sen. De va jätte skoj, eller i alla fall ganska. Vi spelade rugby, brännboll, hade dragkamp, grillade korv, fikade, fick glass, några badade m.m.

När jag kom hem åt jag två mackor och sen gick jag ut och mockade. När jag kom in tog jag en dusch och nu sitter jag har i träningsshortsen (dom ä jätte sköna) och en mjukiströja. Skönt! Snart ska jag börja fundera på vad jag ska ha för frisyr och smink i kväll. Klänningen hänger på dörren och skorna står framme. Så nu är de bara att hoppa i kläderna och fara till landskyrkan (nästan). Efter skolavslutningen ska vi direkt till Hanna och Marcus och äta middag där.

Lägger upp bilder från idag sen

byebye

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0