Söndag

Hej hej!

Vaknade fär en timme sen (09.10). Sen gick jag ner och fikade och klädde på mig osv. Och nu sitter jag här och har tråkigt. Idag kanske jag ska va med Mikkan och Amanda. Men ingen av dom har svarat än så vi får väl se. Skulle gissa att Amanda sover fortfarande.

I kväll ska jag och Emma ut med hästarna. Det blir nog inte att vi hoppar idag. Men de gjorde vi igår så. Maxie hoppade ungefär 60-70 då (och Buck med så klart).

I morgon har vi sovmorgon!

Sista vanliga skoldagen är på  tisdag, men då slutar vi 12.00.

Nu ska jag gå ut och hoppa. byebye

Kommentarer
Postat av: amanda

haha, det hade du alldeles rätt i !!'xD

2009-06-08 @ 16:18:10
URL: http:// amandaandeersson.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0