Subway!

Hej hej!

Igår var vi som sagt och spelade bränboll och fotboll på lonnevallen. Det var jätte skoj! De blev ungefär 16 st som kom dit. Vi körde tjejerna mot killarna. Tjejerna vann stort! Vi bestämmde idag att vi ska spela på fredag också, samma tid och samma ställe. Vi ska försöka få dit mer folk på fredag. Jag ska köpa en nt bikini på fredag som jag ska ha på kvällen, om  det är varmt så far vi nog ner och badar efter vi spelat klart.

Idag hände inget speciellt. Jag Sanna och Mikkan gick till subway och åt lunch där. De va gott!

I kväll ska jag och Emma ut med hästarna ska försöka övertala henne att vi ska hoppa. Vi fick veta igår eller bär de nu va att Maxie hoppar väldigt bra! Gissa hur glad ja blev!!!!

jaja nu ska jag snart gå och göra middag, byebye

Kommentarer
Postat av: Emma

hrm hrm, skulle DU göra middan??

2009-06-02 @ 20:04:13

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0