The last kiss

Hej hej!

Igår när jag och Mikkan kom till Sanna så var det ingen hemma. Så vi gick omkring på deas gård tils Sanna och hennes pappa kom hem. Vi for direkt och badade. Det var jätte varmt! Jag simmade faktist ganska mkt. Vi var och badade i kanske en timme. Sen cyklade vi till Sanna igen och då skulle vi hoppa studsmatta men myggorna var galna i mej så vi gick in och såg The last kiss. Jag har typ 10 myggbett sen igår. I slutet av filmen kom jag på att jag hade sett den förr.

I dag har jag inget planerat. Ska kanske fråga om nån vill spela brännboll osv på lonne i kväll men de är inte säkert. Beror på vad det blir för väder.

Byebye

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0