uttråkad

Namn: Ida Lindberg
Percingar: 2 (ett i varje öra)
Tatueringar: nepp, men jag vill ha en
Längd: 155 cm...
Skostorlek: 37-38
Hårfärg: brunett
Är du kär i någon: vet inte riktigt
Önskar du att du bodde någon annanstans: ne jag trivs här
Tänker du på självmord: varför skulle jag göra de?
Dricker du: nepp
Använder du droger: såklart inte
Röker du: NOWAY!
Vilket shampoo använder du: Barnängen
Vilken parfym använder du: Christina Aguilera Inspire
Vad är du rädd för: åska
Gillar du att tvätta: vem gör de?
Gillar du Berg-och-Dalbana: Har bara åkt nyckelpigan på Gröna Lund så jag vet inte riktigt

Senaste...
Film du hyrde: I am legend
Film du köpte: eh....
Låten du lyssnade på: Milow- You don´t know
Låten du hade på hjärnan: Michael Jackson - Billie Jean
Låten du laddade ner: vet inte hur man gör
Personen du ringde: Mamma eller Emma
Tv program du tittade på: Make me a supermodel
Personen du tänkte på: vetinte

Favorit...
Mat: Tacos
Låt: hm... de är många de
Sak: eh... vet inte
Sport: ridning och cheerleading
Dryck: mormors saft!
Kläder: hundtröjan från Zara
Film: The proposal och Australia
Bil: våran bil (A)

Har du nånsin...
Gråtit över en pojke: tror det
Gråtit över en flicka: när jag, mikkan och nelly va ovänner ja
Ljugit för någon: hehe ja vem har inte gjort de nån gång
Varit i slagsmål: haha ja me mina syskon
Blivit arresterad: hehe nae

Antal...
Gånger du varit kär: tror de är 4 på riktigt
Gånger ditt hjärta brustit: de är helt än så länge
Hjärtan brustit på grund av dig: hehe de vet jag inte
Tjejer du kysst: varför skulle jag kyssa en tjej
Personer från grundskolan du har kontakt med: många
Gånger ditt namn varit med i tidningen: räknar inte sånt

Kommentarer
Postat av: Nörden

Vad vill du ha för tatuering? (motiv och färg/svartvit)

2009-06-30 @ 13:07:00

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0