Värt?

Hej hej!

Vi hade bara två lektioner på skolan sen slutade vi, värt att fara? Nepp, de va mentortid (inte så viktigt) och spanska. Vi gjorde typ ingenting på nån av dom. Så från 10 och fram till nu har jag, Amanda, Mikkan och Sanna gått omkring på stan och väntat på bussen. Men de va ganska kul.

I kväll ska några från vårat lag bära in Johanna och Jimmy till studentbalen. Det är jag, Mikkan och Maja som ska bära Johanna och Amanda, Jennie, Josefina och Lovisa (tror jag) som ska bära Jimmy. De blir nog skoj, alla ska ha dräkterna osv! Kom dit!?

Måste gå och kolla om vilken tröja jag ska ha i morgon när jag ska klä ut mig som kille. Jag tar med kameran i morgon så de kommer troligen upp bilder sen..

Byebye

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0