Boda borg!

Hej hej!

I morse vaknade jag och sen gick jag ut och res båda hästarna och sen direkt när jag kom hem ringde Mikkan och undrade om jag ville följa hon, Sanna, Amanda, Alexander, Wincet och Frida till boda borg. Så klart jag ville de! Ludde följde också med. När vi var där träffade vi Tobbe, Frida och Sebbe. Vi ändrade lagen så att alla klillar var i ett lag och tjejerna i ett annat.  Tyvär så vann killarna med en stämpel (7-8).

Kom just hem och nu tänkte jag sätta mig och bli klar med So jobbet vi har över lovet. Sen i kväll ska jag, Sanna och Nelly till Mikkan och se film där

dagen blev som tur var inte som jag trodde igår. Jaja jag kanske borde börja med So:n nu skriver mer i kväll och kanske lite bilder från filmkvällen hos Mikkan??

Hej ddå

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0