isvak, nyklippt och malå

Hej hej!

Nu var det ett tag sedan jag skrev. Men jag har helt enkelt inte haft tid. Har två prov nästa vecka som jag måste öva till + att vi håller på att bygga om hemma så de är lite omständigt att gå in på datorn.

Igår var det en kul dag. Klassen var och badade iscak i långviken. I början hade jag inte tänkt att göra det men sen när alla som skulle göra det gjort det så började dom tjata på mej, så jag gjorde det. Jag fick typ en CHOCK! Det var ISSSSKALLT!! Amanda sa efteråt att hon var rädd att jag skulle dö/svimma. Direkt när jag kommit upp sprang jag till badtunnan och satt där tills vi skulle hem. Det var däremot väldigt skönt.

Efter badet åkte jag med Solveig till stan och åt på subway, efter det gick jag och klippte mig. Det blev väldigt kort mot vad jag hade tidigare. Jag blev ganska nöjd. Kommer en bild senare. Efter klippningen åkte jag till Sanna där var Mikkan och Amanda också, vi tog kort med godis och kom på en dans som vi ska ha på estet. Jag var hemma igen ungefär vid åtta och då var jag dödstrött så jag gick och duschade och sen såg jag lite av let´s dance sen gick jag och la mig.

Vakande kl 07.30 i morse för vi skulle till Malå! Det var jätte kul, bra väder och allt var perfekt. Nu är jag hemma och ska kanske se robbinsson i kväll.

14 dagar kvar till DM.

Hej då!


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0