Lördag

Hejhej!!

Idag är det lördag, och i morgon är de söndag (så klart) och det betyder att de är sista lediga dagen.. Inte kul. Fast vi far ju till piteå på tisdag och måndagar brukar inte vara så jobbiga.

Idag har jag varit ut med hästarna, gått och inte så mycket mer. Vi ska hämta en ny häst i slutet av mars! Jag längtar jätte mycket. Hon verkar jätte fin och så. Det blir nog bra det här.

Igår var jag, Emma och Frida på badhuset. Det var jätte skojj. När vi var där träffade vi  Mikkan som var med oss också. Men hon for efter ett tag så då var de bara vi tre igen. Då gick vi till bebis poolen och spejjade på Ludde och Tobbe. Vi byggde en "båt" av dom där flytsakerna och sen sa Emma "Kolla bak". När jag kollade så var det en lite kille som följde efter oss. Han kollade på Frida (som var i båten) och sa "Jag vill också ha en sån!" sen började han dra i våran båt och sen kastade han en boll i mitt huvud. HAN VAR TYP 3 ÅR!! Haha jag kunde inte sluta skratta de va skit skojj.

Sen på kvällen for vi till några kompisar i stan och såg let´s dance och fikade. Det var också kul. Så man kan säga att jag hade en kul dag igår.

I kväll ska jag, Emma, mamma och Ludde se melodifestivalen.

Jag har tagit ganska mycket bilder på lovet så jag lägger nog upp dom ikväll.

Hejdå!

Bild från när vi var på isen och fotade Foto: Sanna WM

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0