Sportlov

Hej hej!

Idag har jag vare ute och kört skoter med pappa och Ludvig. Först körde vi till Mikkan och fikade där sen for vi vidare till Tobbe och Frida. Där såg jag och Ludde Transformers me Frida, Tobbe och sebastian. Sen körde vi hem. När jag kom hem var jag helt slut så jag har sett tv och tagit de lugnt. De blev ingen träning idag eller på onsdag eftersom det är många som åker bort på lovet.

Planeringen för i morgon:
Efter jag vaknat ska jag ut och rida. Tänkte rida med Cattis runt träsket och med Buck kanske det blir en bti på södra sidan.
Lunch
Gå ut och gå
göra so läxa
ta lite foton ute
Middag
Till Mikkan och se film

Jag ska försöka vara ute så mkt som möjligt för Emma och mamma ä sjuka och jag vill inte bli smittad. Hoppas dom blir friska för vi hade ju tänkt att fara till umeå men om dom är sjuka så går det inte och jag vill köpa en ny bikini till när vi far och badar i piteå med skolan. Blir det inte umeå så får jag väll hitta något här i skellefteå, någon kanske vill följa på stan nån dag???

Jag har kramp i handen sen jag körde skoter så jag måste sluta skriva nu

Hej då!!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0