ännu mer frågor

1. vem är du? Ida Maria Sofié Lindberg
2. attityd: hehe ingen aning
3. ålder: 14, fyller 15 i december
4. msn: jag tror typ alla som läser min blogg har den redan XD
5. hemsida: du ä inne på den nu
6. du kommer från: Skellefteå
7. du bor: Skellefteå
8. ekonomi: ovanligt mycke faktist
9. civilstatus: Singel
10. stjärntecken: skytten
11. mac eller PC? PC tror ja
12. 1024*768 eller 800*600? vaa?
13. internet explorer, mozilla, netscape eller annat? Internet explorer
14. din bästa egenskap: vet inte
15. din sämsta egenskap: vet inte
16. husdjur: 2 hästar, 2 hundar, 2 katter
17. familj: mamma, pappa, 2 syskon
18. kroppsdel du har mest nytta av: benen kanske
19. kroppsdel du tycker bäst om: vet inte :s
20. jag sover: i min säng
21. djur jag är lik: inget!
22. tror du på något? kanske kanske inte
23. frisyr: lockigt brunt hår med en bena som inte går att beskriva och luggen.. ja vad ska jag säga
24. hårfärg: ljusbrunt
25. ögonfärg: bruna
26. längd: 156.5
27. vikt:  hemlis
28. skostorlek: 37 ibland 38
29. gillar: kompisar, hästar, andra djur, cheerleading, hoppa studsmatta m.m
30. ogillar: blodpudding
31. favoritmat: tacos
32. favoritglass: typ all glass
33. favoritdessert: något med choklad
34. favoritpizza: pizza är inge gott, men typ hawaii
35. favoritdryck: typ vatten om man ä törstig annars sprite
36. gillar du godis? Vem gör inte det?
37. isåfall vilken sort? alla godisar
38. favoritprogram: One Tree Hill och Greys Anatomy
39. favoritfilm: Pearl Harbor, she´s the man osv
40. favoritdag: Fredag
41. favoritklädesplagg: tunika
42. favoritbok: en prinssesasdagbok
43. musiksmak: lite blandat
44. favoritdoft: christina agiulera inspire
45. favoritblomma: blåklockor
46. öl eller vin? inget
47. liknar du en kändis? inte vad ja tycker men min faster tycker Jennifer Lopez och min kusin tycker Brittney Spears
48. senast köpta skiva: ja du..
49. senast film på bio: minns inte
50. bästa låten i världen: The man who can´t be moved - the script

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0