bara en hel skoldag kvar...

hej hej!

Idag hade vi ingen No så vi hade ett hål på 2 timmar så jag och Mikkan for till farmor och farfar och åt plättar och så fick vi pengar till en mjukglass. Gott!! Inte fel att fara dit. Sen skjutsade farfar mej och Mikkan in till stan, dom bor på sjungande dalen och vi skulle inte ha hunne gå in till stan. I stan träffade vi Amanda och Sanna som de va betämmt, vi kollade på lite kläder och sen gick vi tillbaka till skolan.

När jag kom hem åt ja middag och sen har jag sprungit omkring som en galning och letat efter alla kläder osv som jag ska ha med till stockholm. Självklart va nästan allt i tvättkorgen så ja tvingade Emma att tvätta kläderna för de va hon som hade haft dom. Ond?? Nepp..

Nu sitter jag här och ha just äte lite glass!

Byebye


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0