Dans uppvisningar!

Hej hej!

Idag har det inte hänt så mycke, Stina (våran lärare som just adopterat ett barn) kom och hälsade på! Jag tror att alla i klassen saknar henne, sen hade vi dans på estet som vanligt. Det gick faktist väldigt bra. Vi provade några klänningar som vi ska ha till en av danserna. Vi fick ett schema med tide och info om när vi ska ha alla dansuppvsningar, den 26/5 kl. 13.00 ska vi vara på gummarksskolan. Jiho!!

När jag kom hem åt jag middag sen gick jag ut och mockade och tog in hästarna, efter det for jag ut och sprang, de gick väl ganska bra förutom att jag mår illa nu men. Snart ska jag sätta mej med svenskan, har prov på satsdelar i morgon.

I morgon har jag prov, jag och Mikkan ska ha gympan (cheerleading) och jag ska kolla på skolavslutningsklänningar

Kanske borde göra svenskan snart.

Kommentarer
Postat av: sis

vaffö äru så glad över att få komma till våran skola

2009-05-14 @ 20:41:51
Postat av: Hanna

Hittar du ingen klänning får du gärna låna någon av mina från Style by stars, har flera stycken oanvända och alla är i min storlek.

2009-05-19 @ 01:17:20
URL: http://hannaogren.blogg.se/
Postat av: Hanna

Kom förbi imorrn om du vill och prova nå klänningar som jag har!

2009-05-19 @ 01:20:03
URL: http://hannaogren.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0