Extra ledig dag!

Hej hej!

Vi va lediga idag. Va med Frida och Emma i morse sen efter lunch for Frida hem. Då bakade jag en kladdkaka och smakade en liten bit. Efter de for jag och Emma ut och red. De va kul jag red Buck barbacka så kommer troligen att ha träningsverk i morgon. Men de ä de värt.

I morgon är de skola och efter skolan ska jag äntligen ta kort till mitt leg. Platt eller lockigt hår?? Vad tycks. Efter det ska nog jag och Emma ut och rida. Sen ska jag öva till No prov och svenska prov.

 Kom på att jag glömt att berätta att våart lag var med i tidningen ilördags och jag var på framsidan pådel 2! Foto: Nån från norran

 Buck och Maxie <3 Foto: Ida Lindberg

Emma och Frida Foto: Ida Lindberg

 Mina, Emmas och Fridas fingrar!! Foto: Ida Lindberg

Hej då


Kommentarer
Postat av: Sis

LOCKIGT!

2009-05-04 @ 16:10:35

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0