Fredag!

Hej hej!

Idag ha vi haft prov i svenska, jag tror det gick ganska bra. De va inte så svårt. Sen efter lunch hade jag och Mikkan gympan, själva så tyckte vi att de gick sämst men våran gympalärare gav oss VG-MVG!! Vi hade ju så klart cheerleading, hehe byggen såg lite roliga ut.

På fredagar slutar vi kvart över ett så jag och Mikkan gick till stan. Hon köpte skolavslutningskläder, jag ska köpa mina i stockholm! Om jag inte hittar nått där är det kört... Men men jag får hoppas på det bästa. Efter att hon köpt kläderna så  köpte hon en slush och men och henne, sen gick vi till bussen och satt där i 35 min innan bussen kom. De va i alla fall kul.

I kväll ska jag rida och sen se talang, och snart ska jag gå och hoppa. BYebye

Kommentarer
Postat av: Emma =)

Ok =(

Haha aa det är den faktiskt XD

2009-05-16 @ 11:55:04
URL: http://emmaluuundmark.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0