Helg!

Hallå!

Är ensam hemma. Ludde, mamma och pappa är på fotbolls match och Emma är på party hos en kompis. Och här sitter jag och har tråkigt..

Kom hem vid halv två idag, skönt att vara hemma tidigt! Jag ha hoppat studsmatta typ ända till middagen (GRILLAT, MUMS) och sen följde jag och lämnade Emma.

När jag kollar ut genom fönstret så är det massa ungar nere på skolan (som man ser om man kollar ut). De är stämmningsgårdens fotbollslag (födda -99). Dom ska ha träningsläger här.. För ett tag sen var de en liten kille som sprang omkring i hästhagen. Så Ludde fick gå dit och säga åt dom, han känner typ hälften av dom i laget för han spelar hockey med dom.

I kväll ska jag se talang och sen har jag ingen aning... Som vanligt.

Någon som vill hitta på något i morgon??

Byebye


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0