Lördag kväll

Hej hej!

Idag har jag vare med Mikkan. Först när hon kom så hoppade vi lite studsmatta och sen gick vi in och åt glass. Sen gick vi ner till standen och skulle känna på vattnet. Sen fick nån av oss en ide att bygga ett sandslott, de tog kanske en och en halv timme. Men de blev snyggt. Sen när vi kom tillbaka så skulle hon hem så då cyklade jag me henne en bit. när jag kom hem så kom Emma springande mot mej och berättade en jätte rolig sak som hände med hennes mobil. Men jag fick inte säga de till nån så.. Sen for jag, Emma och mamma ut och cyklade runt träsket. De va skojj, jag och Emma tävlade vem som kunde rulla längst i en nerförsbacke. Jag vann!!

När vi kom hem åt vi middag, sen gick ja och Emma ut och hoppade och jag blev yr och började må illa.

Kom just in från hästarna, jag och Emma red runt överbyn. Ja red Buck!

Nu kommer lite bilder!

 äntligen börjar de bli sommar<3 Foto: Ida Lindberg

 Buck<3 Foto: Ida Lindberg

 Maxie Foto: Ida Lindberg

 hehe vårat sand slott fint va?? Foto: Ida Lindberg

Kommer mer bilder senare byebye

Kommentarer
Postat av: MIkkan:D

de blev ju riktigt snyggt slott hehe:)

2009-05-16 @ 20:51:59
Postat av: MIkkan:D

de blev ju ett riktigt snyggt sandslott:) hehe

2009-05-16 @ 20:52:57
Postat av: stina A ;)

så snygg blogg ;) asså vet du vad solveigs blogg heter?

2009-05-17 @ 11:29:43
URL: http://stinandersson.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0