morsdag

Hej hej!

Idag är det ju morsdag. Mamma fick ett presentkort på indiska för 200 :-.

När jag och Emma hade fikat frukost så for vi ut och red. Det blev jätte varmt för jag ha svarta ridkläder och tänkt när solen lyser på de. Jag trodde typ min rygg skulle grillas. Efter lunch for vi till farmor och farfar och fikade där. Sen for vi vidare till mormor och åt middag där.

När vi kom hem så "spelade" jag lite fotboll med mej själv och Elite. Sen for jag och Mikkan och badade i Gummark. Det var varmare där än i ragg. Jag kunde simma utan att hålla på att frysa ihjäl. När jag kom hem duschade jag sen for jag och Emma upp till lonnevallen, vi skulle se på Luddes match. Dom ledde med 3-1. Och nu sitter jag här och har tråkigt.

Nä nu ska jag gå och hitta på något

Lite bilder från idag

 hehe jag hos farmor och farfar Foto: Emma Lindberg

 Foto: Emma Lindbeg

orkar inte l'gga in mer biler gör de nån annan dag byebye

Kommentarer
Postat av: Emma

yo jag tog båda bilderna

2009-05-31 @ 19:57:18

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0