Om 24 timmar ä jag på flygplanet..

på väg mot stockholm! Jag längtar jätte mycket! Har packat klart allt utom favvo kudden. Hehe de ska bli skönt att fara iväg ett tag, men kommer nog längta hem lite. Ska he med kameran och ta massor me kort! Lägger upp på bloggen när jag kommer hem..

Idag har de vare skola, vi hade våran första dansuppvisning idag! De gick faktist bra, jag gjorde bara fel en gång, nästa vecka är de på Gummark, Tuböle och Vita skolan. Vi hade engelskaprov också, de gick väl sädär. Hoppas på de bästa.

När ja kom hem åt ja middag, väldigt exklusiv micropizza. Sen for jag och Emma ut emd hästarna, när jag kom in packade jag nästan allt och gjorde matte läxa.

Nuska ja hämta en kaka ! byebye

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0