Piteå

Hej hej!

Kom just hem från Piteå. Vi fick fara hem med tolvan nu efter eftersom vi vaknade kring 05.00 i morse för att hinna med bussen som gick 06.35. Jag höll på att somna i bussen dit, när vi kom dit så blåste det jätte mycket (samma som här i Skellefteå).Sen gick vi till musikhögskolan, tror jag de hette. Där värmde vi upp med några danser och sen kom alla. Det gick väldigt bra med alla danser, men när vi skulle göra stol dansen så kändes det som om stolarna skulle rasa ihop. Men som tur var så gjorde den inte det. Efter vi var klara med dansandet så gick vi till MAX och köpte hamburgare. Jag tog en barnbox som vanligt. Sen skyndade vi oss till bussen. Jag och Mikkan satt och mimade till olika låtar i bussen hem, tex. Now or nerver som är med i high scool musical och You belong with me- Taylor Swift. Vi var i skellefteå kl 11.55 och tolvan går exakt 12.00 så vi gick direkt till busshållplatsen.

Nu sitter jag här och är jätte trött, ska nog se på tv ett tag, kanske somnar vem vet?
Byebye

Kommentarer
Postat av: sis

svar:



so??

2009-05-28 @ 14:00:17
URL: http://lindbergemma.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0